מקסימום שיפוץ במינימום עלויות

Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp

אם בעבר המטבח שימש כמקום האידיאלי להכנת אוכל וטו לא, היום התפיסה השתנתה והמטבח שהיה פעם נמצא במקום מבודד ומוסתר, עם קווים פשוטים וסטנדרטיים תפס חלק נכבד ובלתי נפרד מחלל הבית ומהעיצוב הכולל שלו ועל כן ניתן לראות ולהבחין במרבית הבתים מטבחים מעוצבים ויוקרתיים אשר משתלבים באופן מופתי עם יתר החללים שמרחב ולוקחים חלק חשוב בעיצוב הריהוט הכללי בו, בניהם הסלון ופינת האוכל.

אם המטבח שלכם עדיין נמצא במצב טוב ויעיל, אך יחד אם זאת  אתם חושקים במטבח חדש אשר יהווה חלק בלתי נפרד ואינטגראלי מהמרחב ויאפשר לכם שימושים רבים מעבר להכנת מזון, הפתרון האידיאלי והנכון העומד לרשותכם הוא שיפוץ המטבח, שכן שיפוץ ושדרוג מטבח ביתכם יאפר לכם ליהנות ממטבח יוקרתי ומעוצב ללא כל צורך ברכישה של מטבח חדש, אשר נחשבת להוצאה גדולה ובמרבית המקרים מצריכה שינויים כאלה ואחרים במרחב כולו בכלל ובמטבח בפרט.
שיפוץ של מטבח צריך להיעשות מתוך חשיבה ובקפדנות על מנת ליצור את המטבח הנכון והמתאים לכם הן מבחינת פונקציונאלית ונוחות מרבית  והן מבחינת המראה והסגנון, שכן ניתן להבחין כיום במספר רב של טרנדים פופולאריים ונחשקים  לצד סגנונות עיצוב רבים ויוקרתיים.
אילו טרנדים קיימים כיום בתחום עיצוב מטבחים ?
כיום ישנה מגמה בתחום תכנון ועיצוב מטבחים והיא להוביל את המטבח למקום בעל אווירה הרמונית, משפחתית ומזמינה, כאשר אי הממוקם בלב מרכז המטבח הוא אחד הטרנדים הנצפים ביותר כיום בתחום עיצוב המטבחים.
שכן, האי מאפשר התכנסות של כלל בני המשפחה הן לארוחות קלילות והן למפגשים בשעות הפנאי בצורה הנוחה והנעימה ביותר ואף מהווה יחידה נוספת לאחסון כלי המטבח.
טרנדים נוספים אשר תורמים אף הם למראה עשיר ויוקרתי של המטבח, הם, חיפוי זכוכית לקירות המטבח, אשר תפסו את מקומם של אריחי הקרמיקה המסורתיים.
בנוסף, שימוש באביזרי פרזול ומנגנונים מובילים מתקדמים הפכו אף הם למבוקשים הן בקרב אלו הבוחרים לרכוש מטבח חדש והן בקרב אלו הבוחרים לשפץ ולשדרג את המטבח הישן בחדש בניהם: קלאפות, מגדירות ודלתות טריקה שקטה, מגירות נשלפות ועוד.
טרנד נוסף אשר מהווה אף הוא חלק בלתי נפרד בעיצוב המטבח הינו התאורה, שכן אנשים רבים בוחרים להשתמש בתאורה מעוצבת להשלמת המראה הכללי ויצירת אווירה יוקרתית ומרשימה.

מה הם הסגנונות הקיימים בתחום עיצוב מטבחים ?
כיום ניתן להבחין בסוגים רבים של סגנונות עיצוב מטבחים כאשר השולטים מבניהם הם המטבחים בסגנון מודרני ובסגנון פרובנס, כאשר לאחריהם ניתן למצוא את המטבחים בסגנון האורבני, הכפרי והקלאסי ובסגנון הרטרו.
חשוב לזכור,  שאת סגנון עיצוב המטבח יש להתאים לטעמכם ולסגנונכם האישי , אך יחד עם זאת על סגנון עיצוב המטבח להיות מותאם לסגנון העיצוב הדומיננטי של הריהוט בשאר המרחב כולו.

לאחר שסיימנו לעצב את המטבח באופן כללי, כל שנותר לנו לעשות הוא לאבזר אותו בפריטים ובאלמנטים אשר תורמים לנראות המטבח ומשלימים את העיצוב הכללי בו, אך יחד עם זאת אין להעמיס את המטבח יתר על המידה בפריטי עיצוב משלימים.
הפריטים המשלימים לעיצוב המטבח כוללים בין היתר: שטיחי PVC  – לשימוש בשטיחי PVC  בכלל ולמטבח בפרט יתרונות רבים אשר הבולט בניהם הוא איכות השטיח ועמידותו לאורך שנים, כמו כן התחזוקה של שטיחי PVC  היא קלה, פשוטה ונוחה. את שטיחי PVC ניתן למצוא במגוון נרחב של גדלים, סגנונות ועיצובים. אביזרים נוספים לשילוב ועיצוב המטבח כוללים: וילונות מעוצבים, כיסאות בר, קופסאות מעוצבות לאחסון עוגיות, דברי נוי, ברזים מעוצבים, מוצרי חשמל בניהם תנורים מעוצבים, מקררים, כיריים, קולטי אדים, מכונות קפה, קומקום חשמלי, מתקני מים קרים ועוד.

מאמרים נוספים בבלוג שלנו

עיצוב הבית

טיפים לבחירת אינסטלטור מוסמך

טיפים לבחירת אינסטלטור מוסמך: לפני תחילת החיפוש: במהלך החיפוש: טיפים נוספים: זכרו: בחירת אינסטלטור מוסמך ומקצועי חשובה מאוד להבטחת עבודה איכותית ובטוחה. הקפידו לבצע את

לקריאה »