משפצים את העסק – ממתגים מחדש

Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp

לעתים השיגרה מכבידה עלינו ואנחנו עושים ככל שביכולתנו על מנת לפרוץ את גבולותיה. לכל אחד מאיתנו הכלים והדרכים לשבור את השיגרה שלו ולחזור אליה בחזרה עם כוחות מחודשים, ונדמה שעבור עסקים רבים אשר מחפשים להמציא את עצמם מחדש, הסוד לשבירת השגרה וההתרעננות הוא שיפוץ העסק ומיתוגו מחדש. מעבר לצורך שלנו להתחדש ולהשאר עדכניים תמיד, גם עבור קהל הלקוחות שלנו שיפוץ ומיתוג חדשים הם משב רוח רענן וחשוב לבצעו אחת לכמה שנים על מנת להפגין חיוניות ולמתג את עצמנו כשחקן חזק במגרש המשחקים בו אנו משחקים.

 שיפוץ כולל לעסק שלנו

אל בית העסק שלנו נכנסים ויוצאים עשרות אם לא מאות אנשים בכל יום, וכתוצה מכך השטיחים לא נראים כפי שהיו תחילה, הקירות כבר לא לגמרי לבנים וגם הריהוט כבר אינו עומד בצו האופנה האחרון. כשלקוחות פוקדים את העסק שלנו, אנחנו מוכרים להם חוויה כוללת, והרי שאין דבר חשוב יותר מהחווית הלקוח. לכן, שיפוץ העסק בכללותו הכולל את שיפוץ המבנה ורענון הרהיטים יכול להיות נפלא. מעבר לתחושה שהשיפוץ יעניק לכם בעת שתפקדו את העסק שלכם בכל בוקר מחדש, הרי שאתם מטיבים גם עם קהל הלקוחות שלכם ועם התדמית שלכם בעייניו.

 

שמים לב לפרטים הקטנים

בעת שמדובר בעסק גדול אשר מורכב ממשרדים שונים, חשוב מאד למספר את החדרים ולנקוב בשם העובד אשר נמצא בכל חדר. עסקים כאלו משתמשים לרוב בשילוט למשרד, אשר מנגיש ללקוחות גישה קלה ונעימה ברחבי המשרד, ולא רק להם. כשמדובר בבניין משרדים גדול, הרי שגם לעובדים אשר צריכים לשוחח עם הקולגות שלהם, יהיה קל יותר להגיע אליהם בעת שיהיה שילוט פנים ברחבי המשרד אשר מהווה כמעין מפה בתוך חלל העסק. הצבת שילוט שכזה היא חלק בלתי נפרד מעבודת השיפוץ הכללית.

 

בעת המיתוג המחודש, ננסה ללכוד כמה שיותר לקוחות פוטנציאליים שיפקדו את בית העסק שלנו. בעת שעסקים רבים מסתפקים בשילוט בסיסי לבית העסק אשר תלוי מעל דלת בית העסק, ישנם עסקים אשר החכימו לפרסם את שם העסק והשירות הניתן גם באמצעות מתקני תצוגה. מתקנים שכאלו משמשים כפוסטר מדיה במקרים רבים ועסקים מציבים אותם בפתח בית העסק, כך שהעוברים והשבים נחשפים בבירור לשירות אשר ניתן בית העסק גם מבלי להכנס אליו. במיתוג החדש לעסק ננסה להחדיר בכל אמצעי אפשרי את שם העסק שלנו, אופי השירות שאנו מעניקים ופרטי ההתקשרות וכך להגדיל את קהל הלקוחות שלנו.

 

 

מאמרים נוספים בבלוג שלנו

עיצוב הבית

טיפים לבחירת אינסטלטור מוסמך

טיפים לבחירת אינסטלטור מוסמך: לפני תחילת החיפוש: במהלך החיפוש: טיפים נוספים: זכרו: בחירת אינסטלטור מוסמך ומקצועי חשובה מאוד להבטחת עבודה איכותית ובטוחה. הקפידו לבצע את

לקריאה »