מתי צריכים להזמין מנעולן?

Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp

לכאורה כאשר שומעים את המילה מנעולן, ישר חושבים על אובדן מפתחות או חזרה מבילוי בה הדלת אינה נפתחת, או בכלל המפתחות של הרכב ננעלו בתוכו ועוד מקרים שונים. לרוב כאשר אנשים זקוקים לשירותיו של מנעולן בתל אביב או בכל עיר אחרת, מדובר במקרה חירום טורדני ובדיוק מקרים אלו קורים דווקא כאשר אתם ממהרים לפגישת עבודה או להוציא את הילד מהגן – כן חוק מרפי לא פוסח על אף אדם לצערנו.

אז כיצד ניתן למנוע מקרי חירום והזמנת מנעולן?

ישנם מקרים מסוימים שניתן למנוע מראש את הזמנתו של המנעולן. דבר ראשון, במידה ודלת ביתכם חורקת מעט או שאתם מתקשים לפתוח את המנעול עם המפתח, מדובר בנקודה אדומה, הרי יום אחד תוכלו לחזור לביתכם והדלת לא תפתח כלל. לכן במקרה של חשש לתקלה, הקדימו רפואה למכה והזמינו מנעולן בתל אביב שיגיע אליכם ויסדר את התקלה. דבר נוסף, תמיד מומלץ להשאיר מפתחות חירום אצל אנשים שאתם סומכים עליהם כמו שכנים טובים, חברים או בני משפחה, דבר זה עלול להציל אתכם במקרה של אובדן מפתחות, אך שימו לב כי לרוב מומלץ לאחר אובדן מפתחות להחליף מנעול, שמע אדם ימצא את המפתחות ויפרוץ לביתכם.

החלפת מנעול בכניסה לדירה חדשה על ידי מנעולן

כאשר נכנסים לדירה חדשה, ההתרגשות היא עצומה, אך לא די בלארגן את הבית ולפרק את הארגזים, אלה יש צורך בהחלפת המנעול בדלת הכניסה, הרי אינכם יודעים מיהם הדיירים הקודמים שהתגוררו בדירה ואולי הם השאירו אצלם מפתחות. לכן, כבר ביום בו ההובלה מגיעה ומפרקת את הציוד, טוב תעשו אם תזמינו מנעולן בתל אביב או בכל עיר אחרת ותבקשו החלפת מנעול. פעולה זאת לוקחת כמה דקות ספורות ותוכלו לקבל מנעול חדש ומפתחות חדשים.

מה עושים במקרי חירום?

מקרי חירום יכולים להיות במגוון רב של מצבים מרגיזים כמו –דלת טרוקה (שלא ניתן לפתוח אותה ללא מפתחות מבחוץ), מפתח הנשבר במנעול, דלת שאינה נפתחת מכל סיבה, אובדן או גניבת מפתחות ועוד מקרים רבים אחרים. במקרים שכאלה, חשוב שלא להיכנס ללחץ מיותר, אלה לפעול לפי היגיון. דבר ראשון נסו לבדוק אם יש פתרון מידי, אך בכל אופן אל תבעטו בדלת ואל תקישו עליה בחוזקה, מה שיכול להחמיר את המצב. בכל מקרה זכרו כי תוכלו להיעזר בשירותיו של מנעולן שיגיע "להציל" אתכם מהמצב.

שירותי פריצת כספות

כיום כמעט בכל עסק או בית פרטי, ניתן למצוא כספת לצורך אחסון פרטים יקרי ערך וכסף, אך לעיתים יכולים לקרות תקלות גם במנעולי כספות כמו: שכחת קוד, אובדן מפתחות, תקלה במנעול ועוד. במקרים אלו, תוכלו לקבל סיוע ממנעולן בתל אביב שיגיע לבתיכם ויסייע לכם למצוא פתרון לבעיה באמצעות פריצת המנעול והתקנת מנעול חדש במקומו.

מאמרים נוספים בבלוג שלנו

עיצוב הבית

טיפים לבחירת אינסטלטור מוסמך

טיפים לבחירת אינסטלטור מוסמך: לפני תחילת החיפוש: במהלך החיפוש: טיפים נוספים: זכרו: בחירת אינסטלטור מוסמך ומקצועי חשובה מאוד להבטחת עבודה איכותית ובטוחה. הקפידו לבצע את

לקריאה »