ניסור בטון בעבודות שיפוץ ותיקונים

Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp

כיום, רוב המשטחים והקירות מנוסרים בזמן שהבטון עדיין "ירוק" והוא עדיין יחסית קל לחיתוך. לעומת זאת, יש הרבה מקרים, בעיקר בעבודות שיפוצים שבהם יש בטון שהוא כבר לא "ירוק" והוא כבר וותיק ומאוד קשה לחיתוך. לעיתים, לשבור ולהסיר את הבטון זה לא פשוט כמו שזה נשמע.

ישנם מקרים רבים שאנו נזדקק לעבודת ניסור בטון, בין אם זה שנזדקק ליצור פתח חדש בקיר בשביל חלון, דלת, או אפילו גם אם סתם בא לכם להסיר חלק מהבטון הקיים שלכם כדי להרחיב את הבית.

כדי לבצע את העבודות שיפוץ האלו אנו נצטרך את הכלים הנכונים, את הידע הטכני ואת הכישורים להפעיל את המסור בטון. ישנם מגוון מסורים רחב בשוק, מגוון להבים ועוד הרבה כלים כדי לבצע עבודת חיתוך בטון בכל התנאים. הטוב ביותר הוא ניסור יהלום.

הבנה בסיסית על להב היהלום

יצור להב היהלום בעולם מהווה צעד מאוד גדול בתעשיית השיפוצים והבניה, צעד זה הביא לנו את  היכולת לחתוך את הבטון הקשה בצורה בטוחה וביעילות מקסימלית.

בתוך הלהבים ישנם גבישים של יהלומים מלאכותיים בצורות שונות וברמות ניקיון שלא ראויות להיות בחנויות תכשיטים ולשמש כתכשיטים.

במהלך יצור להב היהלום, יש צורך בהמון לחץ וחום כדי להטמיע את גבישי היהלום בתוך המתכת של הלהבים.

מספר וגודל היהלומים שמוטמעים בתוך המסור, זה מה שקובע את מספר העבודות ניסור הצפויות לאותו להב יהלום.

דבר נוסף שתלוי בהטמעה של היהלומים זה גודל היהלומים. באופן כללי, גודל של גבישי יהלום גדולים יותר ועבים יותר משמשים לניסור של חומרים רכים יותר מאשר הטמעה של חלקי יהלומים דקים וקטנים יותר שהם משמשים לניסור של חומרים קשוחים יותר.

היהלומים שחשופים לקטע שאנו רוצים לחתוך בו הם עושים את החיתוך, הניסור מתבצע בצורה מאוד דומה לצורה שמנסרים בול עץ. בזמן שהלהב מסתובב ועושה את דרכו דרך החומר הנחתך, אז היהלומים עושים את העבודה שלהם וחודרים דרך החומרים הקשים ביותר.

המפעלים של הלהבים מתכננים את הלהבים למטרות ספציפיות, אנו ממליצים לדבוק להוראות של המהירות המקסימלית המותרת לכל להב, וזה תלוי בהרבה גורמים. בגודל הלהב, סוג ציוד ובחומר שאתם רוצים לחתוך דרכו. בדרך כלל המהירות הטובה ביותר היא 10,000 סיבובים של הלהב בדקה אחת.

עבודה לפי הוראות היצרן של המסור ימקסמו את הביצועים של הלהב. בכללי, מהירות גדולה יותר של סיבובי הלהב הופך את החתוך לאיטי יותר אבל מגדיל את תוחלת החיים של הלהב. כאשר יש ספק לגבי מהירות ההפעלה הנכונה עבור חומר מסוים, עדיף לבחור במהירות נמוכה יותר מאשר במהירות גבוהה יותר. ברגע שהלהב חותך בצורה טובה, אתם יכולים להגדיל את המהירות כדי להאריך את חיי הלהב.

לסיכום, אם אתם מעוניינים לעשות שיפוץ מרענן לבית וליצור פתח לחלון או כל עבודת חיתוך בטון אחרת, הדרך הטובה ביותר היא ניסור בטון.

מאמרים נוספים בבלוג שלנו

עיצוב הבית

טיפים לבחירת אינסטלטור מוסמך

טיפים לבחירת אינסטלטור מוסמך: לפני תחילת החיפוש: במהלך החיפוש: טיפים נוספים: זכרו: בחירת אינסטלטור מוסמך ומקצועי חשובה מאוד להבטחת עבודה איכותית ובטוחה. הקפידו לבצע את

לקריאה »