ניקיון מבנים ציבוריים

Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp

ניהול פעולות התחזוקה בבנייני משרדים מצריך מחשבה על אפשרויות הניקוי השונות ועל היעילות של כל שיטה. בבניינים בהם הרצפות זקוקות להברקה איכותית, פוליש לרצפות יתן את המענה הדרוש. אך לא די בביצוע פוליש, וישנם מצבים נקודתיים אשר דורשים פעולה יותר אינטנסיבית כמו עבודה עם מכונת שטיפה בלחץ או מכונות שטיפה מסוגים שונים.

ניקוי הרצפה ביעילות

בניינים שונים של משרדים, בתי מלון וכן הלאה, משמשים בין היתר גם לקבלת קהל. רצפה ישנה, שלא נדיר למצוא במקומות אלה, זקוקה לחידוש מפעם לפעם. הדבר לא קשור לתדירות שטיפת הרצפות, וגם בבניין ששוטפים את הרצפה בו באופן תדיר הרצפה יכולה להיראות עמומה ולא אסתטית. בדיוק עבור מקרים אלה יש צורך בביצוע פוליש לרצפות. כאשר הפוליש מבוצע בצורה איכותית ומקצועית, הוא מעניק מראה חדש ורענן לרצפה. המרצפות יקבלו מראה מבריק ואסתטי לאחר טיפול פוליש מקצועי.
מסיבה זו, חשוב שמי שממונה על התחזוקה בבנייני משרדים או בנייני ציבור אחרים, יבצע רכישה חכמה של ציוד לניקיון. רכישת מכונת פוליש לרצפות, בדומה לרכישה של מכונת שטיפה בלחץ, מאפשרת שמירה על ניקיון המבנה באופן תדיר.

רכישת חכמה של ציוד

רכישה של ציוד ניקיון כמו מכונה לביצוע פוליש לרצפות או מכונת שטיפה בלחץ, צריכה להיעשות תוך הבנה של הצרכים השונים בניקיון המבנה הספציפי. על מנת לנקות רכבים, להסיר גרפיטי או לנקות שטחים ציבוריים גדולים, יש צורך ברכישה של מכונת שטיפה בלחץ. לכל מבנה ולכל ארגון יהיה צורך במכונה זו אך בגדלים ובעוצמות שונות, המותאמים לגודל המבנה שיש לנקות או לתדירות ביצוע הניקיון.
במכונות שטיפה מקצועיות מבוצע ניקוי בלחץ מים גבוה. המכונות מצוידות בגלגלת לצינור וכמו כן מיכל מובנה אשר מיועד לחומרי ניקוי שונים. המכונות נבדלות זו מזו גם באפשרות השטיפה במים חמים או במים קרים ובהתאמה שלהן לעבודה ממושכת ומאומצת כמו למשל במוסך או במפעל.
לא מספיק לרכוש מכונת פוליש לרצפות או מכונת שטיפה בלחץ היקרות ביותר. חשוב להבין מה הצרכים הספציפיים בניקיון המבנה. כמו כן, חשוב לבצע את הרכישה ממקור מקצועי, אשר ידע להמליץ לכם על המכשיר המתאים ביותר, ולספק לכם שירות של תיקונים ומענה לשאלות תפעול שונות.

האם באמת יש צורך במכונות לניקוי?

כמובן שאין תחליף לעבודה מקצועית של עובד ניקיון מיומן. יחד עם זאת, חשוב לקחת בחשבון כי רכישת מכונות לניקוי כמו מכונת שטיפה בלחץ או מכונות המבצעות פוליש לרצפות, חיונית למצבים ספציפיים. כך למשל, כאשר יש שטחים גדולים לניקוי, או שלא ניתן לנקות באמצעות חומרי ניקוי רגילים – נעשה שימוש בניקוי על ידי מכונת שטיפה בלחץ. פוליש לרצפות צריך להיעשות אחת לתקופה, בהתאם לסוג המרצפות ולאינטנסיביות השימוש במבנה המסוים. התוצאה האיכותית יכולה להתקבל רק באמצעות פעולת המכונה במקרה זה.

מאמרים נוספים בבלוג שלנו

עיצוב הבית

טיפים לבחירת אינסטלטור מוסמך

טיפים לבחירת אינסטלטור מוסמך: לפני תחילת החיפוש: במהלך החיפוש: טיפים נוספים: זכרו: בחירת אינסטלטור מוסמך ומקצועי חשובה מאוד להבטחת עבודה איכותית ובטוחה. הקפידו לבצע את

לקריאה »