סוגים שונים של ריצוף – לבחירתכם

Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp

עבודת ריצוף מהווה חלק מרכזי בכל עבודת בנייה ושיפוץ . נכון להיום יש היצע גדול מאוד של אפשרויות ריצוף וכל אחד בוחר את אותו ריצוף שמתאים לסגנון העיצוב של ביתו והתקציב הקיים ברשותו. במאמר זה נגולל בפני הקוראים אודות אפשרויות הריצוף השונות ונפרט אודות היתרונות של כל אפשרות.

 

פרקטים- חוזרים לטבע

אחד ממשטחי הריצוף היפים והמרשימים ביותר הוא הפרקט. כאן מדובר על משטח עץ או דמוי עץ אותו מתקינים על הרצפה הקיימת בבית או על בטון מוחלק. היתרון של ריצוף זה הוא שהוא מצליח להעניק לבית או למשרד את אותה נימה יוקרתית שמשלבת בתחושה ביתית אינטימית ואילו ויש גם פרקטים סינטטיים איכותיים שמבטיחים תחזוקה מינימאלית ועדיין שמירה על מראה מרשים מאוד (וזאת למרות שהם לא עשויים מעץ). החיסרון של הפרקטים הם בעיקר של הפרקטים היפים ביותר, פרקטים מעץ מלא. העלות של אלו לא זולה כלל וכלל ודורשת הוצאה מחושבת והם מחייבים תחזוקה אינטנסיבית על מנת להבטיח את אותו מראה יפהפה ומלא ברק לאורך שנים.

 

אבן או בטון?

ריצוף על ידי אבן טבעית הוא יפהפה וניתן לראות אותו רבות בעיר הבירה שלנו ירושלים, אך חשוב לקחת בחשבון שסוג זה של ריצוף מתאים בעיקר למשטחים חיצוניים ולא לחללים פנימיים של בית או משרד. לעומת זאת, בטון מוחלק יכול לשרת אותנו גם בשטחים חיצוניים וגם בשטחים פנימיים. ריצוף בטון מוחלק הוא הצעקה האחרונה בעולם העיצוב. כאן מדובר על ריצוף שבעבר היה זכור לנו בעיקר מחניונים וכיום ניתן לראות אותו במועדונים, בתי קפה, גלריות, חללי עבודה, מקלחונים וחללים ועוד. היתרונות של הבטון המוחלק רבים וכיום ניתן לבחור בסוג זה של ריצוף במגוון צבעים ובמגוון דוגמאות גרפיות.

 

קרמיקה שיש וגרניט

"שלושת המוסקטרים" שיש, גרניט פורצלן וקרמיקה מהווים את הבחירה המועדפת של אנשים רבים זה שנים רבות. אי אפשר להתעלם מהיוקרתיות והיופי של הגרניט פורצלן, מהעמידות של הקרמיקה ומשלל האפשרויות של השיש. הקרמיקה זולה ומגיעה בגדלים, דוגמאות וכל מיני צבעים שונים. השיש יקר ומרשים ואילו ריצוף הגרניט- פורצלן עמיד לאורך זמן.

 

לסיכום, היצע אפשרויות הריצוף גדול וכל אפשרות מאגדת יתרונות וחסרונות שונים. מסיבה זו ההמלצה היא לפנות אל חברת בנייה ושיפוצים בעלת מוניטין מוצלח ולקבוע פגישה עם אחד מהיועצים וזה ישמח לעזור לכם בבחירת הריצוף המתאים לבית או למשרד שלכם.

מאמרים נוספים בבלוג שלנו

עיצוב הבית

טיפים לבחירת אינסטלטור מוסמך

טיפים לבחירת אינסטלטור מוסמך: לפני תחילת החיפוש: במהלך החיפוש: טיפים נוספים: זכרו: בחירת אינסטלטור מוסמך ומקצועי חשובה מאוד להבטחת עבודה איכותית ובטוחה. הקפידו לבצע את

לקריאה »