עבודות גבס – משדרגים את מראה הדירה

Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp

אם בעבר רוב השיפוצים כללו שבירת קירות והזמנת אדריכל למטרת תכנון של תוספות בנייה שונות, כיום רוב האנשים שוכרים את שירותיה של חברת עבודות שיפוץ ובנייה חכמה שמציעה את כל הפתרונות החכמים לבית תחת קורת גג אחת. במאמר זה נגולל בפני הקוראים אודות אחד מאותם פתרונות חכמים, עבודות גבס לשדרוג מראה הדירה.

 

עבודות מגבס – כל הסיבות

עד לפני עשור או שניים רוב האנשים חששו לבנות קיר גבס בביתם מחשש שהוא יתמוטט על בני הבית, נכון להיום בכמעט כל בית ניתן להבחין בקירות העשויים מגבס, נישות מגבס, תקרות נמוכות העשויות מחומר זה ועוד. הסיבות להצלחתו של הגבס טמונות בעלויות הנמוכות שלו, בגמישות העיצוב של חומר ובכך שקל מאוד לעבוד איתו. הגבס הוא חומר מבודד מבחינה אקוסטית ומבחינה תרמית, הוא עמיד בפני רעידות אדמה, אינו דליק, הוא קל לפירוק, קל משקל וניתן להגיע איתו לרמות גימור גבוהות. אלו הם רק חלק מהמאפיינים ומהיתרונות של הגבס ולכן אנשי מקצוע רבים אוהבים לעבוד איתו ובעלי בתים ודירות רבים בוחרים בו.

 

דרישה גדולה לקירות גבס

בשנים האחרונות קיימת דרישה גדולה לבניית קירות פנימיים מגבס בבתים ובמשרדים וזאת משום העלות הנמוכה ופשטות הפעולה וזאת בהשוואה אל בנייה של קירות מבטון בבית. אם עד לפני מספר שנים כל מי שרצה לבנות קיר פנימי בבית היה צריך להתמודד עם העלות הגבוהה של תהליך בניית הקיר מבטון, זמן העבודה הארוך, השינוע של כל מיני חומרים כבדים לדירה, רעש ולכלוך, הופעתו של הגבס פתר את כל אלו. משום שהגבס הוא קל משקל ניתן לבנות באמצעותו מעל הריצוף, ואין צורך להתחיל ופרק את הבלטות ולאחר מכן לתקן את הריצוף. יתרונות נוספים הם שקיר הגבס בנוי מ- 2 שכבות של גבס שביניהן יש רווח ולכן לא צריך להתחיל ולחצוב בקיר על מנת להעביר צינורות תשתית ל המים, החשמל, הגז וכו', קירות הגבס מבודדים מחום, קור ורעשים, קל מאוד להבריג לקירות אלו ברגים או לתקוע בהם מסמרים ונכון להיום במסגרת שיפוץ הבית ניתן גם לבנות קיר גבס בחדרי אמבטיה וזאת משום הגבס הירוק והעמיד במים.

 

לסיכום, היתרונות של הגבס הובילו לדרישה גדולה לשימוש בו בעת שיפוצים בבית. כיום יש אפשרות  לבנות מחיצות גבס בחדרים או בחלקים שונים של הבית, להנמיך את התקרה, לבנות מדפים לאחסון, ספריות, להשתמש בגבס למטרת הטמעה של גופי תאורה שונים, לבנות ריהוט מגבס והרשימה עוד ארוכה.. בהצלחה בשיפוץ!

מאמרים נוספים בבלוג שלנו

עיצוב הבית

טיפים לבחירת אינסטלטור מוסמך

טיפים לבחירת אינסטלטור מוסמך: לפני תחילת החיפוש: במהלך החיפוש: טיפים נוספים: זכרו: בחירת אינסטלטור מוסמך ומקצועי חשובה מאוד להבטחת עבודה איכותית ובטוחה. הקפידו לבצע את

לקריאה »