עוברים לנייד.. גקוזי מתנפח נייד

Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp

זוכרים כמה קשה היה פעם להזמין קו טלפון מבזק? הסבים שלנו חיכו לפעמים שנים. וכשקיבלו את הקו ואת טלפון החוגות הגדול והמגושם נהגו להשתמש בו רק למקרים דחופים או לאירועים מיוחדים וחסכו כל דקת שיחה.

זוכרים את המחשב הראשון שנכנס הביתה? את המחיר השערורייתי שלו? כמה מסובך וקשה היה לעבוד עליו וכמה איטי הוא היה?

זוכרים את הטלוויזיה הראשונה בצבעי שחור לבן? מגושמת וגדולה עם האנטנה הפנימית שצריך היה לכוונה כל זמן קצר כדי לצפות בערוץ אחד ממלכתי?

זוכרים את הג'קוזי הבנוי הראשון שלכם? מה לא? נכון היה יקר מדי אז ויתרנו.

כיום עברנו כולנו לטלפון הנייד,  למחשב הלפטופ, לטלוויזיות הדקות הצבעוניות והמשוכללות… וכן היום כבר אפשר להרשות לעצמנו גקוזי מתנפח נייד במחיר השווה לכל כיס.

תוכלו להתאים את שלל דגמי  הג'קוזי המתנפח של לסגנון העיצוב הביתי שלכם. צבע שמנת במראה רומנטי ונקי, דמוי עץ במראה כפרי, אפור או שחור קלאסי המתאים לריהוט הגן, שחור עור תנין במראה סקסי ואף דגם צבעוני במראה צעיר וספורטיבי.

אחת החברות המובילות ביבוא ושיווק של גקוזי מתנפח היא חברת אם. ספא.

כיום חברת אמ. ספא ישראל מייבאת ומשווקת שלל דגמים של ג'קוזי נייד לגינה לגג ולמרפסת אשר ניתן להתקינם בזריזות ללא צורך בהכנות מוקדמות פרט לתקע חשמל רגיל וצינור גינה למילוי מים.

את הג'קוזי המתנפח ניתן להעביר ממקום למקום בתוך הבית, וכן לקחת אותו לדירה החדשה. נכנס לכל רכב ולכל מעלית, עובר כל דלת וגרם מדרגות.

אפשר ליהנות בג'קוזי הנייד לבד עם בן\בת הזוג עם כל המשפחה או עם החברים .

הג'קוזי המתנפח מאפשר חימום המים עד 42 מעלות לימי החורף הקרירים או לא לחמם בכלל וליהנות ממים קרירים ונעימים בימי הקיץ החמים. נהנים לאורך כל עונות השנה.

המוצר הוא הפינוק המושלם ואחד האטרקציות המבוקשות ביותר בגינות  בבתים פרטים ובגגות, כיום המחירים של גקוזי מתנפח אינם מרקעי שחקים כמו בעבר, ההתקנה של הג'קוזי המתנפח בחצר עצמאית ופשוטה והתחזוקה אינה מצריכה משאבים רבים.

מאמרים נוספים בבלוג שלנו

עיצוב הבית

טיפים לבחירת אינסטלטור מוסמך

טיפים לבחירת אינסטלטור מוסמך: לפני תחילת החיפוש: במהלך החיפוש: טיפים נוספים: זכרו: בחירת אינסטלטור מוסמך ומקצועי חשובה מאוד להבטחת עבודה איכותית ובטוחה. הקפידו לבצע את

לקריאה »