עיצוב דלתות בתוך ומחוץ לבית

Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp

בשונה ממה שאתם בוודאי מכירים ויודעים על עיצוב דלתות, דלתות חוץ מעוצבות הן בדיוק מה שהופך את הכניסה לבית מסתם כניסה, למשהו יחיד ומיוחד. בדומה לעיצוב דלתות פנים, האמירה האישית של בעלי הבית היא משהו חשוב מאוד כאשר מגיעים לשלב בו רוצים לעצב דלת, בין אם בבית חדש או כאשר מעוניינים להחליף דלת כחלק משיפוץ כולל.

עיצוב דלת הכניסה לבית  

בעבר, עיצוב של דלתות חוץ, או דלתות הכניסה אל הבית, היה כולל בעיקר חשיבה על היבטים בטיחותיים. מן הסתם, דלת הכניסה צריכה להיות חזקה מספיק וכזו שלא תאפשר פריצה בקלות יתרה אל הבית. ויחד עם זאת, בהמשך למגמת העיצוב של דלתות פנים, שהפכו יותר ויותר מעוצבות ומקוריות, כך גם עיצוב דלתות חוץ הפך יותר יצירתי. כיום בהחלט ניתן למצוא דלתות כניסה שמצד אחד עומדות בכל תקן של בטיחות, ומצד שני הן מעוצבות להפליא. הבטיחות אינה נמדדת אך ורק בהיבט של פריצות. שימוש בטוח של כל בני הבית בדלתות הוא משהו שצריך להיות בראש סולם העדיפויות, כדי למנוע מצבים בהם הדלת לא נוחה לתפעול או שאיננה בטוחה לשימוש של כל בני הבית.

השקעה חכמה בעיצוב

כאשר ניגשים למלאכת העיצוב של דלתות פנים, יש כמה דברים שצריך לשקול. הדבר הראשון הוא לשאול את עצמנו מה המטרה שבשבילה אנו מחליפים או מעצבים דלת חדשה. דלתות פנים יכולות להישאר שנים ללא החלפה, אך אם המטרה שלכם היא לרענן את העיצוב של הבית אם במסגרת שיפוץ של הבית כולו או של חדר מסוים, כדאי לחשוב על מבנה הדלת לפני שחושבים על העיצוב. דלת חזקה, איכותית ובטיחותית היא משהו שלא כדאי להתפשר עליו, ועוד לפני שניגשים לבחור צבעים או ידיות, צריך לתת את הדעת גם לעניין התקציב. אם אתם עובדים עם תקציב מוגבל, חישבו מה יותר מהותי עבורכם בדלת הספציפי. במידה ואתם מתכננים החלפה של דלתות פנים בכל הבית, קבלו הערכת מחיר לפני שמתחילים לחשוב על עיצובים.

לא רק בבתים חדשים

עיצוב של דלתות חוץ או דלתות פנים הוא כמובן עניין של בתים חדשים, אך גם בתים אשר זקוקים לריענון קל יכולים ליהנות מהחלפה או עיצוב מחדש של הדלת. במידה ואתם מתגוררים בבית שזקוק לשיפוץ, אל תהססו להשקיע בהחלפה או בעיצוב מחדש של דלתות פנים או דלתות חוץ בבית. תופתעו לגלות שדווקא השינוי הלכאורה פחות משמעותי בחידוש הבית, הוא דווקא זה שעושה את כל ההבדל. דלת עם צבע חזק ובולט או כזה שמהווה ניגוד ליתר הצבעים השולטים בבית, יכול לשנות לגמרי את המראה של החדר או של הבית כולו. כיום ניתן להוסיף אלמנטים שונים של עיצוב גם בדלתות ישנות, ולהעניק להן חיים חדשים. מספיק ששינינו פרט קטן ומשמעותי בעיצוב, והדלת תיראה אחרת לגמרי.

בית יפה

מאמרים נוספים בבלוג שלנו

עיצוב הבית

טיפים לבחירת אינסטלטור מוסמך

טיפים לבחירת אינסטלטור מוסמך: לפני תחילת החיפוש: במהלך החיפוש: טיפים נוספים: זכרו: בחירת אינסטלטור מוסמך ומקצועי חשובה מאוד להבטחת עבודה איכותית ובטוחה. הקפידו לבצע את

לקריאה »