עיצוב החדר – איך משלבים בתוכו ארון איכותי?

Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp

איך משלבים ארון איכותי בחדר השינה? ובכן, לפני שניכנס לכתבה, ניתן לציין שזה עניין של וויב. ניתן "לשבור את כל החוקים", אם זה נראה ומרגיש טוב. אך בהינתן כך שאנחנו עוד תרים אחר המראה המושלם והמלבב, אפשר להסתכל קצת על עקרונות שונים על מנת להבין מה יכול להוביל לתוצאה נפלאה.

אילו פרמטרים ניתן לשקול בהינתן הרצון לשלב ארון בגדים בחדר השינה?

בהינתן הרצון לבחור ארון בגדים הולם לחדר השינה, ניתן להתחשב במספר פרמטרים על מנת להגות בדמיוננו אם הארון בכלל יכול להתאים. ניתן לשקול את חלל החדר, גודלו, מיקום חלונות, תאורה, צבעים, קו עיצובי, אנרגיה, פאנג שוואי וכן הלאה. על כן, בתור התחלה אנחנו יכולים לבדוק איפה הארון יכול וצריך להיות – ואולי הוא בכלל לא אמור להיות בחדר השינה. אולי עדיף שיהיה במסדרון, או בחדר אורחים, או בחדר ייעודי משלו. הבקשה היא לא רק לנצל את המרחב באופן היעיל והפרקטי ביותר, אלא גם על מנת ליצור אווירה נוחה והרמונית לדרים במרחב.

איך (עוד) לדעת אם ארון מתאים בחדר נתון?

כשאנחנו בוחנים את החלל הפנוי, אנחנו יכולים להעריך איפה יהיה נכון למקם את הארון, אם בכלל. לא תמיד נמצא סדר וארגון אופטימלי ויעיל, ואולי החדר פשוט לא יתאים להכנסת ארון. ועם זאת, ניתן לעצור רגע ולהרגיש את האנרגיה – ולראות איך הארון מרגיש. יכול להיות שזה נכון להציב אותו בחדר, גם אם מידותיו לא הולמות. ויכול להיות שזה לא נכון לתחושתנו להציבו בחדר, גם אם מידותיו כן. לעתים יהיה נכון להוציא פריטים אחרים מהחדר, דוגמת ריהוט או פריטי נוי על מנת "לגרום לזה לעבוד". אז חלק מהתהליך הוא כמובן משחק.

מה לגבי משחק עם צבעים?

כשאנחנו שוקלים על צבעים הולמים לארון הזזה, אנחנו יכולים לחשוב על הצבעים שאנחנו רוצים וכיצד הם יבואו במגע עם הצבעים הקיימים בחדר. אנחנו יכולים, מראש ולמפרע, להחליט אילו צבעים יהיו בחדר ועל פי כן להתאים את כל הרהיטים, חפצי הנוי ואף צבע הקירות כך שיתאימו הן לארון והן לחזון שיש לנו עבור החדר. יש כל מיני אנשים שטוענים שלצבעים שונים יש השפעה פסיכולוגית מסוימת. ובכן, יכול להיות שזה נכון, לא חקרנו את זה. ונדמה שאכן יש צבעים עם השפעה מסוימת. ועם זאת, לדעתנו חשוב לדעת אילו צבעים אנחנו רוצים שיהיה, ואיך אנחנו מגיבים אליהם באופן אישי.

לדוגמה, צבע אדום בחדר שינה יכול להיות מאוד לא מומלץ, לאור "הקריאה לפעולה", או האסוציאציות המעורבות עימו. ועם זאת, יכול להיות שיש אנשים שזה יתאים להם במיוחד. על כן, חשוב לראות מה מרגיש טוב לתקופה נתונה. זה כשלעצמו יכול להשפיע רבות על ההחלטה בעניין שילובו של ארון בחדר או שלאו.

ועם זאת, יש לציין, שצבעים בהירים יכולים לתרום לאשליית הרחבת המרחב, וצבעים כהים לאשליית הצרתו. יכול להיות שניתן לשחק גם עם אלמנט זה ולראות מה נוצר. צבעים יכולים להוות כלי להביע רעיונות ומשחק עם החלל. למידע נוסף אודות אספקט זה ופרטים אחרים בנושא שילוב ארון איכותי בחדר, ניתן ליצור עימנו קשר.

ארון בחדר שינה

מאמרים נוספים בבלוג שלנו

עיצוב הבית

טיפים לבחירת אינסטלטור מוסמך

טיפים לבחירת אינסטלטור מוסמך: לפני תחילת החיפוש: במהלך החיפוש: טיפים נוספים: זכרו: בחירת אינסטלטור מוסמך ומקצועי חשובה מאוד להבטחת עבודה איכותית ובטוחה. הקפידו לבצע את

לקריאה »