פתיחת סתימות ביוב בשנות ה-2000

Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp

בכל בית, דירה או מתחם, בו נמצאים אנשים על בסיס קבוע יש צורך בקיומה של תשתית אספקת מים תקינה וקבועה. את דרכם של המים אל הברז וניקוזם, מבצעות מערכת הצנרת ומערכת הביוב. כל אחת מהמערכות, בעלת תפקיד אקוטי והכרחי שעיקרו לוודא שהמים מחד, אכן יצאו את פתח הברז ומאידך ינוקזו בצורה נכונה ולא תיווצר סתימה או מחסום. על מנת לשמר ולתחזק את שתי מערכות אלו, יש לדאוג להתנהלות שוטפת תקינה עליה נרחיב בהמשך וכמובן בעת הצורך, יש להסתייע באנשי המקצוע המתאימים בעת קרות מקרה חירום. הצטרפו אלינו בקריאת השורות הבאות אשר יעניקו לכם את הטיפים הטובים ביותר לתחזוקה הטובה ביותר של תשתית הצנרת שלכם ומערכת הביוב לצד היכרות עם המצבים בהם יש לקרוא לבעל המקצוע או להבין שהגיע הזמן לעשות שיפוץ כללי בבית.

 

תחזוקה נכונה

הטיפ הראשון אותו נוכל להעניק לכל אחד ואחת מכם הוא לתחזק נכונה ולדאוג להתנהלות שאינה פוגעת באף אחת מהמערכות המדוברות. זאת ניתן לעשות על ידי ניקיון על בסיס קבוע של הצנרת בעזרת תכשירים וחומרים שונים אשר כל מטרתם היא זו. חומרים ותכשירים אלו ניתן לרכוש בסופר השכונתי ובכל חנות לחומרי בניין.

הטיפ השני אותו נעניק לכם הוא הנהגת משמעת בכל דרי הבית או משתמשי הקבע. המשמעת הזו צריכה לכלול אי זריקת חפצים ומוצרי נייר שונים לחור הביוב וכתוצאה גרימה לסתימה או למחסום שלא יאפשר את מעבר המים.

 

מתי מזניקים את המקצוענים

כאשר מתגלה סתימה שאינה מאפשרת ניקוז מים יש לקרוא למומחה המבצע פתיחת סתימות והוא זה שיוכל להושיט עזרה ולהציל את המצב. יש לזכור כי ישנן כמה רמות של סתימות וכבר בשיחה הראשונית עם בעל המקצוע, יש לתאר לו את המצב על מנת שיוכל להעריך טלפונית את חומרת הבעיה.

 

מי בעל המקצוע הנכון עבורנו?

ההמלצה שלנו היא לקרוא לבעל מקצוע העוסק בשיפוצים ובעל התמחות גם באינסטלציה. למעשה, לא הרבה יודעים אך מרבית השיפוצניקים מבינים ומתמחים באינסטלציה לצד יכולות וידע בשיפוצים. טרם הזמנת בעל המקצוע נדגיש את חשיבות בחירת בעל המקצוע הנכון, לא מעט אנו שומעים על אנשים אשר נכוו מבעל מקצוע ואף ישנן לא מעט תוכניות העוקבות בדיוק אחר בעיה מטרידה זו. על מנת שלא להיקלע למצב בו הזמנתם בעל מקצוע שאינו אמין, יש לערוך סקר שוק ולנסות לקבל המלצות ממכרים אשר דעתם אינה משוחדת.

מאמרים נוספים בבלוג שלנו

עיצוב הבית

טיפים לבחירת אינסטלטור מוסמך

טיפים לבחירת אינסטלטור מוסמך: לפני תחילת החיפוש: במהלך החיפוש: טיפים נוספים: זכרו: בחירת אינסטלטור מוסמך ומקצועי חשובה מאוד להבטחת עבודה איכותית ובטוחה. הקפידו לבצע את

לקריאה »