פתיחת סתימות בצנרת

Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp

כולנו נאלצים מדי פעם להתמודד עם סתימה בצנרת הביוב. לכלוך, שערות וציוד היגיינה, שמצאו את דרכם למערכת הצינורות, הופכים לבעיה של ממש המצריכה מעורבות מידית של אינסטלטור מיומן. איך אפשר למנוע את הסתימות? וכיצד יש לנהוג במידה שהתגלתה סתימה? כאן תמצאו את כל התשובות.

פתיחת סתימות בצנרת – פעם אחת ולתמיד!
סתימה בצנרת הביוב אינה גזירת גורל. באפשרותכם להימנע מהבעיה או לכל הפחות לצמצמם משמעותית את הסיכוי שתתרחש שוב ושוב. שירותי ביוב יסודיים ומעמיקים, הניתנים על-ידי בעל מקצוע מנוסה, הם המפתח להצלחה. חשוב לוודא שהאינסטלטור מגיע למעמקי הצנרות, במידת האפשר, מפנה כל מה שעומד בדרכו ומאפשר לנוזלים לזרום בחופשיות.

האחריות מוטלת גם עליכם
לכם, דיירי הבית או עובדי המשרד, יש צד מהותי במניעת הסתימות. הקפידו לא להשליך לאסלה או לפתחי הניקוז חפצים כאלו ואחרים, קטנים ככל שיהיו, כמו מגבונים לחים, פריטי היגיינה וכיוצא באלו. כמו כן, מומלץ לכסות את פתח הניקוז במהלך הרחצה, ובכך למנוע כניסה של שערות לצינורות הביוב ולאפשר רק למים לזרום פנימה דרך החורים הקטנטנים שבכיסוי.

על המוקד: המגבונים הלחים
אם ניקח כדוגמה את המגבונים הלחים, שנמצאים בשימוש יומיומי ורחב היקף בכל בית בישראל, נגלה כי אלו נוטים להיתקע בצנרת הביוב בקלות רבה. אט-אט הם נצמדים לדפנות הצנרת, מתלפפים סביב עצמים ויוצרים סתימה מורכבת הדורשת מעורבות של בעל מקצוע. חשוב לדעת שהמגבונים הם גורם נפוץ לסתימות בצנרת, ולכן הקפידו להשליכם לפח האשפה ולא לאסלה.

מה חשוב לבדוק כשמזמינים שירותי ביוב?

  • הוותק של האינסטלטור – בדקו כמה שנים בעל המקצוע עוסק בתחום האינסטלציה, ובמקרה זה כל המרבה הרי זה משובח. סביר להניח שאינסטלטור בעל עשרות שנות ניסיון, פתח במהלך הקריירה כמות עצומה של סתימות בביוב וטיפל במקרים מסובכים מאוד ופשוטים מאוד כאחד. השאיפה היא לטפל בסתימה בהקדם האפשרי, ורק בעל מקצוע שמבין מיד את היקף הבעיה ומגדיר במהירות את דרכי הפתרון יאפשר לכם לעשות זאת.
  • המוניטין של האינסטלטור – האם שמו של נותן השירות הולך לפניו? בדקו זאת לעומק, ומנעו מעצמכם עוגמת נפש בהמשך. נסו לקבל המלצות רבות על האינסטלטור, בין שמחברים ומבני משפחה ובין שדרך הרשתות החברתיות ואתרי אינטרנט המרכזים בעלי מקצוע מתחומים אלו. בעל מקצוע שהוכיח את עצמו, צבר בוודאות עם השנים שורה של לקוחות מרוצים שקיבלו שירותי ביוב וישמחו להמליץ עליו.

מידת ההיערכות של האינסטלטור – יש הבדל בין סתימה בצנרת הביוב הביתית לבין סתימה בצנרת הביוב של בניין מגורים או קומפלקס משרדים, ולכל מקרה יש לגשת באופן שונה. לכן, על ספק השירות שלכם להציע את המענה הדרוש ולהחזיק בציוד ובכלי העבודה המתאימים להיקף העבודה. באפשרותכם לבדוק כבר בשיחת הייעוץ הראשונית אם ברשותו ביובית למשל, המיועדת לשחרור סתימות קשות שנגרמו עקב חדירת שורשי עצים, בטון וכדומה.

מאמרים נוספים בבלוג שלנו

עיצוב הבית

טיפים לבחירת אינסטלטור מוסמך

טיפים לבחירת אינסטלטור מוסמך: לפני תחילת החיפוש: במהלך החיפוש: טיפים נוספים: זכרו: בחירת אינסטלטור מוסמך ומקצועי חשובה מאוד להבטחת עבודה איכותית ובטוחה. הקפידו לבצע את

לקריאה »