פתרונות עיבוד שבבי שיכולים לסייע במהלך שיפוץ

Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp

עיבוד שבבי הוא חלק בלתי נפרד מתהליך הפיכת המפרט ההנדסי למוצר מוגמר. מהנדס תכנן שבב שייכנס למערכת ועל מנת לייצר את השבב בדרך המדויקת ביותר יש להשתמש במכשור מתקדם על מנת לנסר את החומר, לכרסם, לחרוט או כל פעולה אחרת שתהפוך את חומר הגלם הייעודי לשבב על פי הדרישות ההנדסיות. תהליך הייצור התעשייתי של עיבוד שבבי התפתח עם השנים וכולל מכשור ידני בשילוב פתרונות אוטומציה שמאפשרים לדייק במיוחד.

באיתור פתרונות לעיבוד שבבי לתעשייה בין אם זו תעשיית ההייטק או האופטיקה או התעשייה הביטחונית, חשוב מאוד לפנות לחברה מיומנת ומנוסה בעלת סדנה מקצועית המצוידת במכשור המתקדם ובצוות מיומן לתפירת הפתרונות הנכונים תוך עמידה בתקציב ובלוחות הזמנים. חברה המבצעת גם בקרת איכות גבוהה של התוצרים ותהליכי הייצור כך שיעמדו בתקנים המחמירים ביותר. לחברה המתמחה בפתרונות עיבוד שבבי לחץ כאן.

לפניכם סקירה קצרה של הפתרונות הקיימים כיום בתחום:

חורטים בדרך למוצר הטוב ביותר
חריטה קונבנציונלית מבוסס על מכונות חריטה הפועלות על בסיס תוכנת מחשב כאשר המטרה היא לבצע חריטה על פי המפרט הטכני במהירות יחסית ללא צורך בתכנון ממוחשב כמו בנדרש בחריטה מסוג CNC. החריטה מתאפשרת על מגוון חומרי גלם כמו פלדה, אלומיניום, מתכת, פלסטיק הנדסי. חריטה ב-CNC היא סוג נוסף של חריטה המתבצעת על חומרי גלם לרוב בתצוגה עגולה במכונות מתקדמות וביעילות מרבית, במערכת סגורה תחת בקרה בסטנדרט בטיחותי גבוה במיוחד. החריטה ב-CNC בעלת יתרונות רבים, משימוש על מגוון רחב של חומרי גלם כולל מתכות כבדות, זכוכית ופלסטיק ועד יצירת עיבוד ברמה גבוהה במינימום טעויות והתהליך אוטומטי, כך שהייצור יכול להיות במסות גבוהות במיוחד.

לא משחררים לפני שמכרסמים
פתרון נוסף בתחום העיבוד השבבי לתעשייה הוא כרסום קונבנציונלי במכונות כרסום איכותיות ומתקדמות. הכרסום מסתובבת בכוש הכרסומת והעבד נע לעומתו. הכרסומות מגיעות בתצורה אנכית או בתצורה אופקית, בהתאם לכיוון הכוש.

השחזה שעושה הבדל גדול
פעולת ההשחזה אף היא קריטית בעיבוד שבבי ותפקידה להסיר שכבה דקה של חומר מיחידות חומר הגלם או מהפריט בשלבי הייצור כדי להשיג את הדיוק המבוקש. אחידות פני השטח, עובי מבוקש. כאשר נהוג לסווג את ההשחזה לשני סוגים מרכזיים של השחזות: השחזה שטוחה שבאמצעותה מסירים שכבה דקה של חומר ממשטח שטוח, לרוב אחרי תהליך כרסום ב-CNC או כרסום קונבנציונלי או לצורך השחזה שטוחה בלבד של פלטה מסוימת. במסגרת השחזה עגולה מסירים שכבה דקה של חומר מקוטר חיצוני במוט עגול מלא או מדופן חיצוני או פנימי ממוט חלול עגול.

להרכיב את החלקים להשגת תוצרים איכותיים
חלק בלתי נפרד מתהליכי עיבוד שבבי לתעשייה הוא נושא ההרכבות כאשר הדיוק משחק תפקיד קריטי להרכבת חלקים ורכיבים בסטנדרט הגבוה ביותר. מדובר בהרכבות מכניות של אלמנטים שמיוצרם בסדנה על פי מפרט הנדסי מדוק ולאחר שהושלם הכרסום, החריטה והיצור של השבבים, מגיע שלב ההרכבות המכנות. ההרכבה מתבצעת בסביבת עבודה ייעודית לבצוע הרכבות על ידי צוותים מנוסים שמרכיבים את החלקים בדיוק מקסימלי.

לרתך עד התוצאה המבוקשת
פעמים רבות יהיה צורך לבצע פעולת ריתוך של המתכות על מנת להשיג תוצאה טובה או לבצע עבודת מסגרות לפרטים השונים, לפי הנדרש בתהליך העיבוד. לרוב מדובר בריתוך של פלדה, נירוסטה ואלומיניום כאשר יש סוגים שונים של ריתוך מריתוך מסוג MIG ועד ריתוכי SPOT המיועדים לתוצרי אלומיניום. הטכניקה הנבחרת קשורה לסוג החומר ולתוצאה שמעוניינים להשיג.

מאמרים נוספים בבלוג שלנו

עיצוב הבית

טיפים לבחירת אינסטלטור מוסמך

טיפים לבחירת אינסטלטור מוסמך: לפני תחילת החיפוש: במהלך החיפוש: טיפים נוספים: זכרו: בחירת אינסטלטור מוסמך ומקצועי חשובה מאוד להבטחת עבודה איכותית ובטוחה. הקפידו לבצע את

לקריאה »