צריכים להוריד קירות? הכירו את מסור היהלום

Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp

רוצים להתקין מזגן והקידוח בקיר הבטון הוא לא ממש אפשרי בכלי העבודה הרגילים? חפצים להוריד את מסתור הכביסה ולספח אותו לשטח הבית? מבקשים להרחיב דלת קיימת או חלון חדש? אם מדובר בקיר בטון וביחוד אם זהו קיר מבטון מזוין, לא תוכלו לעשות את זה בלי להשתמש במסור היהלום. מסור היהלום נועד לתת מענה במיוחד לצרכים הללו כאשר הודות לשימוש במסור היהלום ניתן להגיע לניסור מהיר, לניסור מדויק ולניסור שייעשה בצורה הרבה יותר ידידותית כפי שנסביר בהמשך המאמר שלפנינו.

מה זה מסור יהלום?

אז לפני הכול חשוב לנו להסביר מהו בעצם מסור היהלום. מסור יהלום זהו מסור המשלב שבבי יהלום בדיסק הקידוח שלו. היות ומסור היהלום נועד לצורך ניסור הבטון. ונסביר.

הבטון הוא חומר הבניה הכי חזק שיש לנו לפחות כיום. הבטון הוא החומר המשמש אותנו למטרות בנייה של בתים, של מפעלים, של בנייני מסחר וכן הלאה. יש גם את הבטון המזוין שמשמש אותנו לצורך בנייה של חדרי ממד. הבטון המזוין וגם הבטון הרגיל הם חומרים היוצרים קירות חזקים במיוחד ואין למעשה אפשרות לקדוח בהם באופן רגיל עם מקדחה רגילה. זה יוכל אולי להיעשות איכשהו אך התוצאות על פי רוב לא תהיינה משביעות רצון. הן מבחינת תוצאות העבודה והן מבחינת מהלך העבודה. הניסור יארך הרבה מאוד זמן, הוא ידרוש הרבה מאוד משאבים ויהיה קשה מאוד לבצע את הניסור בצורה המדויקת.

מסור היהלום המשלב שבבי יהלום שזה החומר הכי חזק שיש לנו בטבע, מסוגל לצלוח גם את הבטון.

היתרונות של מסור היהלום

אז הבנתם את העיקרון. לצורך ניסור הבטון העוצמתי יש צורך בכלי שהוא עוצמתי עוד יותר וזה היהלום.

מה התועלת בניסור הקיר באמצעות מסור היהלום?

יש למסור היהלום שורה ארוכה של יתרונות כפי שנמנה להלן:

· מסור יהלום מנסר בצורה הכי מדויקת – הניסור שנעשה באמצעות מסור היהלום הוא ניסור שנעשה בצורה מאוד ממוקדת ומאוד מדויקת. ברגע שנקבע גודל החור הרצוי, יתבצע הניסור והחור יהיה הכי מדויק שיכול רק להיות. זה כמובן יחסוך גם בתיקון ושיפוץ נזקים שקורים לאחר ניסור הנעשה שלא באמצעות כלי ניסור ממוקדים ומדויקים.

· ניסור בכל גודל כוס – מסור היהלום יכול לנסר בכל גודל כאשר נעשה שימוש בכוסות בהתאם למידה הרצויה. ישנה אפשרות לבחור בכל גדול רצוי ובאמצעות הכלי המתאים הניסור יתבצע.

· מסור היהלום מנסר בצורה שקטה יחסית – הניסור עם מסור היהלום מתבצע בצורה שקטה יחסית כאשר לא נגרם מהניסור יותר מדי רעש בהשוואה לניסור בכלים המסורתיים.

מסור היהלום לא מותיר אחריו הרבה פסולת – הניסור נעשה יחד עם מים שזה מצמצם את פיזור האבק בשטח. חשוב לזכור ניסור בטון זה עניין למקצוענים. וזה בדיוק מה שאנחנו עושים.

מסור יהלום

מאמרים נוספים בבלוג שלנו

עיצוב הבית

טיפים לבחירת אינסטלטור מוסמך

טיפים לבחירת אינסטלטור מוסמך: לפני תחילת החיפוש: במהלך החיפוש: טיפים נוספים: זכרו: בחירת אינסטלטור מוסמך ומקצועי חשובה מאוד להבטחת עבודה איכותית ובטוחה. הקפידו לבצע את

לקריאה »