שיפוץ בניין  – מה זה כולל?

Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp

אם אתם בעלי בניין או אפילו אם אתם דיירים במבנה משותף ואתם שמים לב כי הבניין שאתם גרים בו דורש חיזוק, בנייה ועיצוב בצורה דחופהחשוב שתכנסו את כלל דיריי הבניין ותחליטו יחדיו על שיפוץ הבניין, כמו גם על תקציב וסדרי עדיפויות.  

כיום אפשר לבצע שיפוץ מבנים מבחוץ ומבפנים, אבל מה שיפוץ בניין כולל בדרך כלל? הנה כמה פעולות חשובות ובלתי נמנעות

סתימת סדקים בקירות – בניינים ישנים שנבנו בתחילת שנות ה 60 ו 70 הם כאלה שתמיד יזדקקו לחיזוק בעיקר של הטיח, הבטון, השפריץ בקירות, כמו גם שבניינים כאלה דורשים סתימת סדקים, צביעה מחדש וחיזוק בטון. בשל כך חשוב לקבל את כלל האישורים המתאימים ולבחור כבר עכשיו קבלן בנייה ושיפוצים שיכול לספק לכם מגוון שירותים, כמו גם שירותי סתימת סדקים, חידוש שפריץ ושיקום קירות.

איטום מבנה – רטיבות, לחות, עובש, קור, רעש וחום עז בימי הקיץ, כולם תוצאה של איטום שנעשה בצורה לא נכונה או איטום שעם הזמן הפך לפחות אפקטיבי. לכן תמיד יש לבדוק את מצב האיטום בבניין ולחפש אחר קבלן איטום שיוכל לבצע עבורכם עבודת איטום מותאמת אישית, כמו כזאת שנעשית באמצעות יריעות בטומניות, איטום באמצעות צבע או זפת ,כמו גם שילוב שלל חומרי איטום לפי הצורך.

חיזוק בטון – גם הבטון בבניין דורש איטום וזאת למרות שמדובר באחד החומרים החזקים ביותר בתעשייה. חידוש בטון, חיפוי באמצעות בטון אדריכלי, חיתוך וניסור קירות בטון, כמו גם יציקה של קירות ולוחות חדשים: כולם נעשים כחלק משיפוץ חיצוני ופנימי של מבנים.

צביעה – וודאו כי השיפוץ שאתם בוחרים כולל גם צביעה של הבניין מבחוץ ומבפנים. כידוע, מלבד העלאת איכות החיים במרחב המחייה, שיפוצים של בניינים נעשים גם כדי להעלות את ערך הנכס ולכן על הבניין להראות צבוע בצורה מקצועית וחדישה.

תיקון מדרגות ומעקות – שימו לב כי אתם מתקנים ומשפצים חללים משותפים במבנה, כמו לובי, מדרגות, מעליות ועוד. בצעו ניקוי מדרגות ומעליות כמו גם שיפוצים קלים במבנה, שיפוצי חשמל ואינסטלציה בעת הצורך ובצעו תיקונים דרושים במרצפות, במדרגות ובמעקות.

פוליש לרצפה – לבסוף על מנת לאפשר למבנה מראה נעים וחדיש, יש לבצע גם פוליש לרצפה על ידי חברות המתמחות בתחום. בכך הבניין שלכם יהיה נעים, חדש ויוקרתי יותר.

טיפ! מפוח אוויר הוא אחד הכלים הנחוצים ביותר לכל עבודה מסוג זה היות והיא באה לשמור על סביבת עבודה יחסית נקייה.

מאמרים נוספים בבלוג שלנו

עיצוב הבית

טיפים לבחירת אינסטלטור מוסמך

טיפים לבחירת אינסטלטור מוסמך: לפני תחילת החיפוש: במהלך החיפוש: טיפים נוספים: זכרו: בחירת אינסטלטור מוסמך ומקצועי חשובה מאוד להבטחת עבודה איכותית ובטוחה. הקפידו לבצע את

לקריאה »