שיפוץ הבית לצורך העלאת ערך הנכס

Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp

אחת הדרכים הטובות ביותר להכניס כסף בצורה פאסיבית היא באמצעות השקעה בנדל"ן. מה מאתנו לא היה רוצה שיהיו לו כמה נכסים רשומים על שמו? לפנות את הזמן לעסוק בתחביבים, בשליחות שלשמה אנו חיים בעולם הזה, לטייל בעולם ועוד דברים שאנו אוהבים ורוצים לעשות כאשר כל מה שאנו צריכים לעשות כדי להתפרנס הוא לזכור להפקיד את השיקים של השכירות בסוף החודש. ובכן זה לא כל כך פשוט כמובן. צריך לעבוד קשה כדי להגיע לנכס הראשון וגם לאחר מכן צריך לקבל החלטה נכונה ברכישת הנכס ומשם להתקדם לנכסים נוספים. אחת הדרכים הטובות ביותר שבאמצעותן יזמי נדל"ן מייצרים לעצמם רווחים מהירים היא באמצעות העלאת ערך הנכס על ידי השבחה יזומה שלו. את זה ניתן לעשות באמצעות שיפוץ הנכס.

מה הכוונה העלאת ערך הנכס בצורה יזומה?

נכס נדל"ן יכול להעלות את ערכו בצורה יזומה או טבעית. הדרך הטבעית היא לרכוש נכס, לאורך הזמן מחירי הדיור עלו או תשתיות נבנו מסביב והשכונה התפתחה וכך גם ערכן של הדירות צמח בהתאם. זהו הליך טבעי שבו ערך הנכס אלו בדרכים שאינן קשורות בנו. דרך יזומה להעלאת ערך הנכס נכונה להיות כאשר אנו משפצים את הבית למשל (וחוסכים את השיפוץ לדיירים החדשים), מוסיפים חדרים לבית (או מפצלים חדר גדול לשני חדרים קטנים) או אפילו על ידי ייזום תוכנית תמ"א 38 על הבניין למשל מה שיעלה את הערך של כל הדירות בבניין.

שיפוץ הבית לצורך העלאת ערך הנכס:

השקעה בנדל"ן יכולה להיות השקעה כדאית רק כאשר העסקה היא רווחית. העסקה יכולה להיות רווחית במידה והנכס צפוי להעלות את ערכו באחוז יחסי גבוה בזמן קצר או על ידי תשואה שנתית גבוהה. תשואה שנתית תלויה בדמי השכירות שתגבו אל מול ערך הנכס וההשקעה שלכם בו (כאשר גם עלויות שיפוץ ועלויות נלוות קשורות בהוצאה שלנו על הנכס). העלאת ערך הנכס תוך זמן קצר תיעשה בדרך כלל על ידי שיפוץ הבית. זה יכול להיות תיקון וצביעת הקירות, הכנת ריצוף חדש, הוספת רהיטים, כלים סניטריים חדשים, דלתות חדשות, תריס חשמלי במקום התריסים הישנים, חידוש תשתיות המים והביוב ועוד.

הרחבת הדירה או פיצול חדרים בבית:

דרך נוספת לשפץ את הדירה כדי להעלות את ערכה היא על ידי פיצול חדרים גדולים בבית לשני חדרים קטנים יותר וכך למעשה הדירה מקבלת עוד חדר לאפיון שלה. דירה עם יותר חדרים שווה כביכול יותר כסף, על אף שגודלה בפועל אינו עולה. כמו כן אם קיבלתם אישור להרחיב את שטח הדירה זה אפילו יותר טוב כיוון שהוספה של חדר או קומה לדירה שלכם יכולה להוסיף משמעותית לערך הנכס.

במילים אחרות, כל פעולה שתוכלו לבצע להעלאת ערך הנכס תהיה כדאית, בין אם במידה ותרצו למכור את הנכס ברווח מהיר ובין אם כדי למצוא שוכר יותר מהר ובשכירות גבוהה יותר.

בית יפה

מאמרים נוספים בבלוג שלנו

עיצוב הבית

טיפים לבחירת אינסטלטור מוסמך

טיפים לבחירת אינסטלטור מוסמך: לפני תחילת החיפוש: במהלך החיפוש: טיפים נוספים: זכרו: בחירת אינסטלטור מוסמך ומקצועי חשובה מאוד להבטחת עבודה איכותית ובטוחה. הקפידו לבצע את

לקריאה »