שיפוץ חדרי רחצה והלבשת אמבטיה

Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp

חידוש חדר הרחצה ע"י הלבשת אמבטיה

אם הצנרת בחדר האמבטיה נוזלת, כדאי לשקול לבצע שיפוץ גדול ומושקע. אבל הרבה פעמים אפשר להסתפק בשיפוץ הרבה פחות יקר ויחד עם זאת, בתוצאות מעולות. לפעמים מספיק לעשות הלבשת אמבטיה.

ענו על השאלות הללו: האם הקירות באמבטיה מתקלפים? המקלחון מטפטף או שכל הקרמיקות חסרות צבע והכל נראה מיושן ולא עדכני? אפשר לשפר ולחדש את חדר האמבטיה ואפילו מבלי לשפוך על כך סכומי עתק. קבלו את הטיפים המועילים לשיפוץ מהיר יחסית, בהשקעה נוחה ועם שיפור דרמטי שיגרום לכם להרגיש נהדר.

אמבטיה חלודה? נסו הלבשה

מאוד לא נעים לגלות שהאמבטיה הוותיקה החלידה. אבל זה מה שקורה באמבטיות ישנות של יציקה או באמבטיות פח שלא תוכננו לשמש אתכם לנצח.

אם האמבטיה חלודה או אפילו רק שרוטה, אם אתם מגלים שהציפוי שלה מתקלף ואתם מרגישים לא בנוח מול התופעה הזאת, יש פתרון. לא חייבים להזמין איש מקצוע שיפרק את הקרמיקות, יפרק את האמבטיה ויתקין אחת חדשה.

הפתרון היותר זול, היותר פשוט והכי נגיש הוא לבצע הלבשה. חפשו הלבשת אמבטיה המלצות ותגיעו לאיש מקצוע שיחדש לכם את האמבטיה ביום אחד, בלי השקעה כספית גדולה.

אם אתם לא מכירים את הרעיון, הנה זה בקצרה: מעל האמבטיה מלבישים כיסוי עמיד שהוא בעצם אמבטיה חדשה. הכיסוי עוטף את האמבטיה הישנה, מכסה חורים, חלודה, שריטות וכדומה. שכבת איטום ובידוד מבטיחה את שלמות הביצוע.

כך תהפכו חדר אמבטיה מיושן – למרהיב

בהשקעה של מעט מאוד כסף וקצת זמן, תוכלו להפוך את חדר האמבטיה המיושן לחדר מרהיב מבריק ויפהפה.

קודם כל, התלבשו על כל הקרמיקות ונקו היטב. סלקו את כל העובש והאבנית עם חומרי ניקוי ומסירי אבנית ייעודיים. כך תוכלו על חלק מהאריחים להדביק מדבקות מרהיבות שמקנות תחושה של קרמיקה חדשה.

לאחר מכן, פרקו את המראה הישנה והתקינו מראה חדשה וגדולה. גם את גוף התאורה הישן תחליפו בחדש, כך שהחדר יהיה יותר מואר ויותר יפה.

שילוב הדברים יגלה בפניכם חדר אמבטיה שנראה הרבה יותר גדול, הרבה יותר חדיש וממש נוצץ. אם התקציב מאפשר לכם, תוכלו גם להחליף את הכיור הישן בכיור מודרני שניצב על משטח שיש חדיש.

אסלה מרחפת, דבר קטן – שינוי גדול

אסלות מונו בלוק הישנות מתפקדות היטב אך יוצרות רושם של חדר רחצה לא עדכני ולא מודרני. זה לא סיפור גדול להביא איש מקצוע שיחליף את האסלה בדגם העדכני והנכון יותר – אסלה מרחפת.

אסלה כזאת מחוברת לקיר ולקרמיקה באופן אידיאלי. מתקבל רושם מודרני ומרהיב ובנוסף, הרבה יותר קל לנקות את הרצפה בחדר הרחצה.

אגב, אם אתם רוצים להשקיע יותר, תוכלו גם להתקין ארון אמבטיה מרחף. זוהי האופנה האחרונה שיכולה להגיע עם אלמנטים כפריים, בעיצוב עץ או דמוי עץ, כטוב בעיניכם.

טיב של שיפוץ נמדוד לא רק בדברים הגדולים אלא גם בדברים הקטנים ביותר. אפילו הפינות הקטנות, או החיבורים שבין שני אלמנטים שונים, עשויים להשפיע בצורה מקיפה על תוצאה של שיפוץ מושקע או אפילו שיפוץ מינורי. נסביר איך זה בא לידי ביטוי בשיפוץ, בביצוע מדויק של פינות שקוראים להן פינות גרונג.

מהו בעצם גרונג בשיפוץ?

גרונג זו לא מילה כל כך נפוצה בשימוש יום יומי אבל כל מי שמתמצא במסורים שמע על מסור גרונג.

מדובר במסור חשמלי חזק, שיכול לבצע חיתוך בצורה של זוויות נבחרות, למטרות שונות. לדוגמא, זה מסור שיכול לחתוך את הפינה של לוח עץ עבה, שרוצים לחבר בזווית מדויקת עם לוח אנכי.

רעיון דומה אפשר למצוא לא רק בעבודות נגרות, גרונג בשיפוץ נועד להביא לחיבור נאה של חיפויים, בצורה אסתטית במיוחד, עם הגימור המיטבי האפשרי. אם הסבר תמציתי זה מחייב הבהרה מסוימת, תוכלו להמשיך כאן ולקרוא את הפירוט הנוסף.

הגימור המושקע בין האופקי לאנכי

פינת גרונג בשיפוץ יוצרת בעצם את הגימור המושקע ביותר בין האופקי לאנכי.

נניח שרוצים בשיפוץ לבצע ריצוף של משטח אופקי ושל משטח אנכי. כעת, שני הריצופים הללו צריכים להסתיים במפגש אחד, מה שיוצר מעין צורה של מדרגה או פינה.

קצות האריחים לא יכולים להתחבר בצורה מושלמת אם לא מבצעים עבודת הכנה מתאימה. עבודות ההכנה הזאת נקראת ביצוע פינת גרונג, ועושים את על ידי חיתך קצה האריח בזווית מדויקת.

כאשר שני אריחים נפגשים נחתכים, כל אחד בזווית של 45 מעלות, אפשר לחבר את שני האריחים יחד בצורה הכי אסתטית ומדויקת, לא רק "בערך". חיבור שתי הזוויות ביחד נותן את ה-90 מעלות היפה והאסתטי.

האם כולם עושים את זה? בהחלט לא. אפשר לזהות כאשר זה לא נעשה: לרוב במקרה זה רואים עודף של רובה שנועד לכסות את החיבור הפחות יפה. התוצאה פחות מוצלחת והרבה פחות יפה.

כלי חיתוך מדויק נדרש

מדוע לא כל הרצפים נוהגים לבצע פינת גרונג בזמן שיפוץ? תשובה פשוטה, זוהי מלאכה עדינה, שדורשת דיוק, כלי חיתוך מדויק וגם זמן. לאנשי המקצוע, זמן שווה כסף אך עבור הלקוח שרוצה את הפתרונות הטובים והאסתטיים ביותר, עדיף שהשיפוץ יתבצע פעם אחת ולתמיד, עם דיוק מיטבי ופתרונות יפים.

איפה רואים את פינות הגרונג הטובות

כדאי לסגור מראש עם איש המקצוע שהוא יבצע פינות גרונג, בכל החיבורים המועדפים ובין ריצוף אופקי ואנכי.

חלופות אחרות כמעט תמיד תהיינה פחות יפות. ניתן לראות את העבודה הזאת למשל בחיפויים באדני חלונות מרוצפים וכן בסגירות של ניאגרות סמויות או נישות.

אגב, חלק מהרצפים מבצעים את חיתוך האריחים הזה באופן עצמאי אך ניתן להזמין מראש אריחים חתוכים בצורה כזאת, לפי הצורך.

לפרטים נוספים וליצירת קשר לחצו כאן

שיפוץ חדר אמבטיה - הלבשת אמבטיה

מאמרים נוספים בבלוג שלנו

עיצוב הבית

טיפים לבחירת אינסטלטור מוסמך

טיפים לבחירת אינסטלטור מוסמך: לפני תחילת החיפוש: במהלך החיפוש: טיפים נוספים: זכרו: בחירת אינסטלטור מוסמך ומקצועי חשובה מאוד להבטחת עבודה איכותית ובטוחה. הקפידו לבצע את

לקריאה »