שיפוץ עליות גג

Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp

שיפוץ עליית גג יכולה להיות המשימה שתשנה את הבית שלכם ותפריח אותו מחדש, אך יכול להיות שהיא גם תהיה רעה מאוד, במידה ולא ביצעתם אותה עם האנשים הנכונים. לעתים זה קורה בגלל ניסיון לחסוך בעלויות ולעתים בגלל חוסר ידע.

זה הזמן להבין כמה פרטים חשובים על שיפות עליית גג.

מהו שיפוץ עליית גג?

שיפוץ עליית גג יכול לעזור לעליית הגג שלכם להיראות הרבה יותר טוב ולהיות ראויה אפילו למגורים ולא רק לשהייה ארוכה.

חשוב לזכור כי לעתים שיפוץ עליית הגג לא יהיה רק במישור הדקורטיבי אלא כדי להשמיש אותה לנוכחות באופן כללי.

למשל, כאשר ישנן בעיות איטום עם גג הרעפים או שיש צורך לבנות את הרצפה והקירות לגמרי מחדש כדי שייראו כמו חדר מן המניין.

שיפוץ עליית גג יכול להתבצע למגוון רחב של שימושים לפי דרישת הלקוח אך כמובן שאחרי תיאום ציפיות עם המשפצים יהיה מנין לדעת בדיוק רב יותר מה אפשר לעשות ומה אי אפשר לעשות, וגם כמה זה יעלה.

מי זקוק לו בדרך כלל?

בדרך כלל למי שיש גג רעפים וכך גם עליית גג חשב לפחות פעם אחת להפוך אותה לעוד חדר בבית.

חדר נוסף בבית יכול להיות שימושי כאשר יש ילדים מתבגרים שרוצים להרגיש שהחדר שלהם קצת יותר פרטי. חדר כזה יכול לעזור להם לעבור כמה שנים הרבה יותר בכיף אפילו שהם בבית.

אך יש עוד שימושים רבים למקום ואפשר לעשות בו אפילו כמה שימושים אם מדובר בעליית גג גדולה.

אפשר להפוך את עליית הגג לפינת ישיבה נהדרת ואפשר גם להפוך אותה לספרייה נחמדה או לפינת מנוחה. אפשר גם להפוך אותה למחסן, שימוש זה אמנם נשמע פחות אטרקטיבי אך הוא לא פחות מועיל מהשאר.

מי לרוב יבצע את השיפוץ?

שיפוצים בעליית הגג יכולים להתבצע אך ורק על ידי שיפוצניקים מנוסים או חברות בנייה.

יש חברות שיכולות לשפץ את עליית הגג באופן יסודי ויצירתי יותר ולרוב חברות אלו גם יספקו לכם שירות כולל, כלומר גם איטום לגג הרעפים שלכם אם זה מתבקש. כך אתם יכולים לחסוך בעלויות ולהפוך את המשימה כולה להרבה יותר נוחה.

חשוב לזכור כי שיפוץ עליית גג יכול להפוך את עליית הגג למקום שליו מאוד שנעים לשהות בו שהייה ארוכה ואפילו לארח בו אנשים אך הרבה מזה תלוי באיכות השיפוץ וכך באופן ישיר באיכות המשפצים.

כמה עולה השיפוץ בממוצע?

שיפוץ עליית גג יכול לעלות בין 10 אלף שקלים ועד עשרות אלפים ולעתים גם מאות אלפים. זה מאוד תלוי בפרמטרים השונים בשיפוץ ומחיר מדויק תקבלו מהחברה שאליה תפנו.

קשה לדבר על המחיר המדויק כי השמיים הם הגבול. מי שיחליט שהוא מעצב את עליית הגג באופן יוקרתי או שהוא צריך לשפץ אותה מהיסוד , העלויות יכולות להרקיע שחקים.

לפרטים נוספים וליצירת קשר לחצו כאן

שיפוץ עליית גג

מאמרים נוספים בבלוג שלנו

עיצוב הבית

טיפים לבחירת אינסטלטור מוסמך

טיפים לבחירת אינסטלטור מוסמך: לפני תחילת החיפוש: במהלך החיפוש: טיפים נוספים: זכרו: בחירת אינסטלטור מוסמך ומקצועי חשובה מאוד להבטחת עבודה איכותית ובטוחה. הקפידו לבצע את

לקריאה »