תיקון דוד שמש

Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp

דוד שמש יכול לסייע לנו במגוון דרכים, אולם חשוב לשמור על תקינותו לשם כך

דוד שמש הינו דוד אשר מנצל את אנרגיית השמש לשם חימום המים, כך שאנו יכולים ליהנות ממים חמים בימים שמשיים גם מבלי להשתמש בחשמל לשם חימומם. דוד זה מסייע לנו רבות בחסכון בזמן וכסף, בייחוד במדינה שטופת שמש כישראל, אולם מידי פעם אנו נתקלים בבעיות אשר דורשות טיפול מהיר ומקצועי שלהן בכדי לשמור על תקינותו של הדוד.

אז באילו מקרים נצטרך לבצע תיקון דוד שמש וכיצד התיקון מתבצע?

  • הדוד אינו מחמם: אחת התקלות הנפוצות ביותר בדודי שמש הינה כאשר הדוד אינו מחמם, או אינו מחמם מהר מספיק. תקלה זו לרוב נובעת בשל בעיה בגוף החימום של הדוד, אשר יכולה להתפתח בשל שימוש יתר בדוד השמש, עייפות המכשיר ועוד. לרוב, מאוד פשוט לתקן את דוד השמש במקרים אלו, וכל שעלינו לעשות הינו להחליף את גוף החימום של הדוד, כאשר פעמים רבות מוחלף גם הפלאנג'- החלק אשר סוגר את פתח הדוד, והתרמוסטט- אשר אחראי על ויסות פעילות גוף החימום.
  • נזילה: כאשר אנו צריכים להתמודד עם נזילה אשר נובעת מדוד השמש, חשוב שנזהה במדויק את מקור הנזילה. נזילות אשר מקורן בתקלה בצנרת המחוברת אל דוד השמש יפתרו בקלות יחסית על ידי תיקון הצנרת. נזילות שמקורן בתקלה בדוד עצמו לרוב יחייבו אותנו להחליף את הדוד, והן מרבות להתרחש בדודי שמש ישנים.
  • יצירת קצר: במידה ודוד השמש שלנו מקצר, ככל הנראה מדובר בבעיה במערכת החשמלית שלו. חשוב מאוד שלא לנסות לפתור בעיה זו בכוחות עצמנו, אלא להזמין חשמלאי מוסמך.

ישנן בעיות רבות אשר מצריכות תיקון דוד שמש, והן עלולות להתרחש לכל אחד

בכל בית בו ישנו דוד שמש עלולות להופיע עם הזמן גם תקלות הקשורות בו ואשר דורשות מאתנו לתקן את הדוד בצורה נכונה בכדי שנוכל להמשיך וליהנות ממנו. חשוב להכיר את התקלות הנפוצות בכדי שנכיר את דרך הטיפול הנכונה בהן, כך נוכל לוודא כי התיקון מתבצע בצורה מיטבית אשר תחזיר את הדוד לפעולה במהירות ואשר תחסוך לנו הוצאות מיותרות.

מאמרים נוספים בבלוג שלנו

עיצוב הבית

טיפים לבחירת אינסטלטור מוסמך

טיפים לבחירת אינסטלטור מוסמך: לפני תחילת החיפוש: במהלך החיפוש: טיפים נוספים: זכרו: בחירת אינסטלטור מוסמך ומקצועי חשובה מאוד להבטחת עבודה איכותית ובטוחה. הקפידו לבצע את

לקריאה »