תיקון תריסים חשמליים – מוטב להימנע?

Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp

 

ברוב הבתים ניתן לראות פרופילים של חלונות ודלתות שעשויים מאלומיניום, תריסים חשמליים מאלומיניום איכותי, סגירות חורף למרפסות בהם הפרופילים מאלומיניום ועבודות מיוחדות נוספות שנעשו באמצעות האלומיניום שנחשב כיסוד כימי מתכתי מוצלח ביותר.

למרות כל זאת כאשר מגיעים לרגע האמת וצריכים להחליט האם לקנות תריסים חשמליים או לקנות את אותם תריסים רגילים שמשתייכים לדור הקודם והיו מותקנים בבית זה שנים, יש אנשים רבים שפוחדים לא מחידושים, אלא מקלקולים. קרי, רבים סבורים שמשום שמדובר על תריס בעל מנגנון חשמלי, הוא יתקלקל בקלות ואז הם יצטרכו להוציא כספים רבים על מנת לתקן אותו. כאן חשוב לנו לומר שאין סיבה שתריס חשמלי יתקלקל באם הוא עשוי מחומרים איכותיים וגם אם קורה מצב בו הוא מתקלקל, אין שום סיבה שהתיקון יעלה ביוקר ביחס לתיקון של תריסים אחרים בבית, במיוחד אם יש עליו אחריות.

 

מתקנים את התריס החשמלי

חשוב לציין שתריס חשמלי שעשוי בחלקו מחומר אלומיניום הוא תריס שמאגד את כל היתרונות של האלומיניום, כלומר תריס בעל עמידות גבוהה לטמפרטורות משתנות, לחות באחוזים גבוהים, משקלו של האלומיניום קל (ביחס לחומרים אחרים), נוח להרכיב אותו, הוא שומר על מראה חדש ומרשים לאורך שנים, יש אפשרות להזמין אלומיניום במגוון צבעים וניתן לעצב את המראה הדקורטיבי שלו כפי שאתם מעוניינים, כך שהתריסים החשמליים שלכם יהיו בעלי אותו סגנון עיצוב בו אתם מעוניינים.

 

נכון להיום אנשים רבים מחליטים להתקין תריסי אלומיניום חשמליים ובמקרה הצורך נעזרים במומחים מאותה החנות בה הם קנו את התריס למטרת תיקון תריסים חשמליים או ביצוע תיקונים קטנים שנלווים להתקנה של התריסים. התריסים החשמליים פופולריים ביותר וזאת משום שהם נוחים לתפעול ואינם מצריכים כוח פיזי על מנת לסגור או לפתוח אותם. כמו כן, המראה האסתטי המרשים של התריס משנה את כל המראה של הבית ותורם רבות לסגנון העיצוב שלו. התקלות הנפוצות ביותר בתריסים החשמליים, הם כאשר שלבי התריס מתנתקים אחד מהשני, כאשר החבל של התריס נקרע וכאשר המנוע אינו פועל. תקלות אלו מצריכים מומחים בתחום תיקון תריסים חשמליים, על מנת שיאבחנו את הבעיה, ממה היא נבעה ובמקרה הצורך גם יחליפו חלק זה או אחר בתריס, או יתקנו את החלק הקיים. כעת, לאחר שאתם יודעים שתריס חשמלי אינו "מועד לפורענות" מבחינת תקלות וגם אם מתרחשת תקלה זו או אחרת אין זה אומר שהתיקון יצריך הון תועפות, ניתן לפנות למומחים ולהזמין מהם תריסי אלומיניום חשמליים.

מאמרים נוספים בבלוג שלנו

עיצוב הבית

טיפים לבחירת אינסטלטור מוסמך

טיפים לבחירת אינסטלטור מוסמך: לפני תחילת החיפוש: במהלך החיפוש: טיפים נוספים: זכרו: בחירת אינסטלטור מוסמך ומקצועי חשובה מאוד להבטחת עבודה איכותית ובטוחה. הקפידו לבצע את

לקריאה »