תכנון פינת ישיבה לגינה

Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp

כדי לעצור לרגע בשגרת היום, או בשביל לשבת בשעת ערב קרירה ולנוח – הגינה שלנו צריכה להיות מקום שנעים ונוח לבלות בו. פינת ישיבה איכותית ונוחה יכולה לעשות את כל ההבדל מחצר סתמית לגינה שכיף לשהות בה. הפינה תוכל לכלול מלבד מערכת ישיבה גם נדנדה לגינה במידה ויש צורך בכך, כדי שהיא תהייה עבורכם מקום נעים גם לאירוח ולבילוי משפחתי.
על החומרים המשמשים לייצור ולעיצוב פינות ישיבה ועל הפרטים שחשוב לזכור כשמתכננים פינת ישיבה עבור הגינה.

נדנדה לגינה – לא לילדים בלבד

נדנדה לגינה לא חייבת להיות מיועדת אך ורק לילדים. להיפך, אפשר ליהנות מנדנדות גם בגיל מבוגר. קיימים בשוק סוגים רבים של נדנדות, הנבדלות זו מזו בעיקר בחומרים מהם הן עשויות. תוכלו לבחור בין נדנדה לגינה עשויה מעץ, או מכזו העשויה בד. לפני שאתם בוחרים את סוג הנדנדה המסוים, חישבו על תנאי השטח. בידקו האם האזור בו היא תהייה ממוקמת חשוף לשמש ולכן מצריך נדנדה עם כיסוי המעניק צל. יתכן ותזדקקו לנדנדה לגינה המצריכה בסיס עשוי אלומיניום כדי שלא יחליד. וודאו שהנדנדה שבחרתם משתלבת בצורה אסתטית עם הגינה שלכם ולא ניראית כמו נטע זר בתוך יתר הריהוט לגינה. לאחר שבדקתם את התנאים הסביבתיים, ביחרו את הנדנדה שהכי נוחה עבורכם ושנעים לכם לשבת עליה ולהתנדנד לאורך זמן.

התאמת פינת הישיבה לגינה

פינת ישיבה לגינה היא לא רק עניין של מראה או נוחות, כדאי לשים לב גם לחומרים מהם היא עשויה. חומרי הגלם עבור פינות ישיבה הם מגוונים ומאפשרות יתרונות שונים בהתאם לסוג החומר:

  • אלומיניום: רבים מהרהיטים המיוצרים עבור גינות עשויים מאלומיניום. יש לכך מספר סיבות, כאשר העיקרית היא העמידות של האלומיניום. קל מאוד לעצב ריהוט מחומר זה והוא אחד החומרים היותר עמידים לתנאי מזג אוויר שונים משום שהוא אינו מחליד.
  • עץ: מככב בלא מעט מערכות ישיבה לגינה. הוא עמיד מאוד ומבחינה עיצובית משתלב בצורה הרמונית עם הגוונים הירוקים של הגינה. העץ פחות נוח לתחזוק, ומצריך טיפול מיוחד בו כדי שלא יהרס.
  • ראטן: נחשב לחומר מאוד פופולארי עבור פינות ישיבה. הראטן הוא שמם של מספר סוגי עצים, ונחשב גמיש לעיצוב ובעל מראה טבעי. קיימים גם חומרים דמויי ראטן המאופיינים גם במראה טבעי.
  • זכוכית מחוסמת: הזכוכית נחשבת לחומר אלגנטי במראה ויוקרתי. זכוכית מחוסמת משמשת לעיצוב שולחנות הישיבה בגינה. היתרון בשימוש בה הוא העמידות הרבה שלה לפגעי מזג האוויר.

רגע לפני שבוחרים

בטרם בוחרים את החומרים והעיצוב של פינת הישיבה, כדאי לקחת רגע ולחשוב מה יהיו הפונקציות העיקריות של פינת הישיבה. חישבו האם תעשו שימוש במערכת הישיבה רק עבור אירוח או שתשתמשו בה באופן שוטף בשגרת הבית, קחו בחשבון את תנאי מזג האוויר הקיימים רוב הזמן בגינה וכיצד יש למקם כל פריט במרחב. אל תיכנעו לטרנדים, אלא חישבו על הפונקציונליות של פינת הישיבה, יחד עם השילוב העיצובי שלה בתמונת הגינה כולה.

מאמרים נוספים בבלוג שלנו

עיצוב הבית

טיפים לבחירת אינסטלטור מוסמך

טיפים לבחירת אינסטלטור מוסמך: לפני תחילת החיפוש: במהלך החיפוש: טיפים נוספים: זכרו: בחירת אינסטלטור מוסמך ומקצועי חשובה מאוד להבטחת עבודה איכותית ובטוחה. הקפידו לבצע את

לקריאה »